مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 4 شهریور 1400 ساعت 13:452021-08-26اقتصادي

55 پروژه آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی در گیلان به بهره برداری رسید


استاندار گیلان در سومین روز از هفته دولت 24 پروژه آب و فاضلاب و 31 پروژه جهاد کشاورزی را به صورت همزمان به بهره برداری رساند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان در سومین روز از هفته دولت 24 پروژه آب و فاضلاب و 31 پروژه جهاد کشاورزی را به صورت همزمان به بهره برداری رساند.

در سومین روز از هفته دولت، 24 پروژه آب و فاضلاب با هزینه بیش از 581 میلیارد ریال به صورت همزمان در سطح گیلان با حضور استاندار در شهرستان رضوانشهر مورد بهره برداری قرار گرفت.

ارسلان زارع در حاشیه افتتاح این پروژه ها در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای ارتقای کیفیت و دسترسی مردم گیلان به ویژه روستاها به آب آشامیدنی سالم و بهبود شاخص ها پروژه های خوبی توسط شرکت آب و فاضلاب به مرحله اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه امروز 24 پروژه آب و فاضلاب در استان با مجموع اعتبار حدود 60 میلیارد تومان به بهره برداری رسید، افزود: این پروژه ها بطور عمده در ماه های اخیر عملیات اجرایی آن ها آغاز و به ثمر نشسته است.

استاندار گیلان خاطرنشان کرد: تعداد دیگری از پروژه ها نیز در دست اجراست که طی ماه های آتی در اختیار مردم قرار می گیرد.

زارع بیان کرد: در سایه همدلی و مشارکت خوب مردم رضوانشهر و کوشش خدمتگزاران آنان در دولت و دست اندرکاران بخش های مختلف خدمات و اقدامات عمرانی و اقتصادی شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 پروژه آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی در گیلان به بهره برداری رسید

55 پروژه آب و فاضلاب و جهاد کشاورزی در گیلان به بهره برداری رسید